Stowarzyszenie Turystyczne Kaszuby informuje, że w dniach 18 grudzień 2017r. – 12 styczeń 2018r. będą przyjmowane wnioski o przyznanie pomocy w ramach Przedsięwzięcia 2.2.1 TWORZENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI INFRASTRUKTURY NA POTRZEBY KOMERCYJNYCH USŁUG TURYSTYCZNYCH I OKOŁOTURYSTYCZNYCH. Wszystkie informacje związane z naborem znajdują się poniżej.
OGŁOSZENIE WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI:
Załącznik nr 1 do ogłoszenia – Zakładane wskaźniki
Załącznik nr 2 do ogłoszenia – Kryteria wyboru
Załącznik nr 3 do ogłoszenia – Lista wymaganych dokumentów
Załącznik nr 4 do ogłoszenia – Dodatkowe wytyczne dla Wnioskodawców
DOKUMENTY DO WYPEŁNIENIA PRZEZ WNIOSKODAWCÓW:
Biznesplan (wersja edytowalna)
Informacje pomocnicze przy wypełnianiu biznesplanu
Wniosek przyznanie pomocy (wersja edytowalna)
Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy
Opis zgodności z kryteriami wyboru operacji
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
POZOSTAŁE DOKUMENTY ZWIĄZANE Z NABOREM:
Lokalna Strategia Rozwoju obszaru Szwajcarii Kaszubskiej na lata 2016-2022
Formularze umów wraz z załącznikami:
Formularz wniosku o płatność:
Wniosek o płatność (wersja edytowalna)
Instrukcja do wypełniania wniosku o płatność
Wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej
Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (przykładowy wzór)
Informacja pomocnicza przy wypełnianiu sprawozdania z realizacji biznesplanu
Uwaga!!!
Zwracamy Państwa uwagę na kilka ważnych kwestii związanych z przyjmowaniem wniosków:
– Wnioski o przyznanie pomocy mogą być składane osobiście albo pełnomocnika albo przez osobę upoważnioną – w przypadku reprezentowania Wnioskodawcy prosimy mieć ze sobą upoważnienie do złożenia wniosku
– Przyjmując wniosek pracownik biura LGD ma obowiązek policzyć wszystkie załączone do wniosku załączniki. Prosimy o uporządkowanie składanych dokumentów, co pozwoli na sprawne ich policzenie, a co za tym idzie skrócenie czasu przyjmowania wniosków
– LGD ocenia Państwa projekt na podstawie złożonych dokumentów. Prosimy zwrócić uwagę na kompletność wniosku. W obecnych naborach wniosków Urząd Marszałkowski da Państwu 7 dni na uzupełnienie braków, poprawienie oczywistych omyłek bądź wyjaśnienie wątpliwości. Nie będzie możliwości dwukrotnego uzupełniania dokumentacji. Dlatego tak ważne jest jak najlepsze przygotowanie wniosku i wszystkich załączników.
– Jeżeli mają Państwo przygotowaną dokumentację można podejść do biura STK w celu sprawdzenia jej poprawności i kompletności. Prosimy tylko o wcześniejsze umówienie się na spotkanie. Jednocześnie informujemy, że nie będzie możliwości sprawdzenia dokumentacji w trakcie przyjmowania wniosków!