Stowarzyszenie Turystyczne Kaszuby

Konferencja pt. „Marka Szwajcarii Kaszubskiej – jak zbudować sukces?!”

Serdecznie zapraszamy na konferencję poświęconą Marce Szwajcarii Kaszubskiej. Podczas spotkania postaramy się pokazać co już osiągnęliśmy i wspólnie zastanowimy się, jak sprawić, aby nasza marka stała się jedną z wiodących marek lokalnych. Przyjrzymy się, jak to robią w innych regionach i jakie walory możemy wykorzystać w kreowaniu naszej marki. Od ponad 7 lat podejmujemy działania służące budowaniu tożsamości regionu w oparciu o Markę Szwajcarii Kaszubskiej, która bazuje na związku z regionalizmem kulturowym i wysokich walorach przyrodniczych. Wiele już osiągnęliśmy, ale z pewności wiele jeszcze wciąż przed nami.

Termin: 5 września 2024 r.

Godziny: 11.00 – 14.00

Miejsce: Kartuskie Centrum Kultury

PROGRAM konferencji:

  • Rozpoczęcie konferencji Wojciech Okroj Prezes Stowarzyszenia Turystyczne Kaszuby
  • „Esencja marki Szwajcarii Kaszubskiej: Od idei do rozwoju – główne wyzwania i perspektywy w budowaniu i komercjalizacji silnej marki turystycznej” – Jacek Debis
  • „Kultura kulinarna jako narzędzie promocji regionu” Dr Magdalena Tomaszewska – Bolałek
  • Szwajcaria Kaszubska w Nowych Mediach – jak zbudować atrakcyjny produkt turystycznych w przestrzeni Internetu” – Rafał Czajka
  • „Jak umieć się chwalić? czyli jak ,,myśleć” obrazami i tekstem, żeby zachęcić odbiorców do przyjazdu” – Jakub Porada
  • Podsumowanie konferencji

Zaprosiliśmy znakomitych prelegentów:

  • Jakub Porada – dziennikarz, podróżnik, autor książek; od stycznia 2012 prowadzi codzienny serwis Express w TTV, a także podróżniczy cykl Porada na weekend w Travel Channel. Od 2019 prowadzi program telewizyjny emitowany przez Travel Channel Porada na wakacje. Jest autorem ośmiu książek o tematyce podróżniczej;
  • Jacek Debis – ekspert ds. strategii i brandingu miejsc; ekonomista, od 2009 roku dyrektor projektów strategicznych w Agencji Rozwoju Gdyni, od 2011 roku z ramienia urzędu miasta opracowuje i koordynuje program festiwalu Weekend Architektury w Gdyni, współautor m.in. Gdyńskiego Szlaku Modernizmu oraz koncepcji funkcjonalnej InfoBoxu;
  • Rafał Czajka – ekspert w zakresie wizerunku w Internecie, specjalizuje się w dziedzinie zabezpieczenia punktu styku użytkownika z marką, produktem czy usługą. Absolwent i wykładowca w Sopockiej Szkole Fotografii. Ekspert Fundacji Firm Rodzinnych z Poznania. Współwłaściciel Studia Graficznego Spectro, Agencji Tratva oraz portalu internetowego Esopot.pl – Dzień Dobry Sopot. Wykładowca w WSAiB w Gdyni na kierunku Marketing i PR w Internecie.
  • Dr Magdalena Tomaszewska – Bolałek – orientalistka, badaczka kultury kulinarnej, dziennikarka, kierowniczka Food Studies na Uniwersytecie SWPS i autorka książek o tradycjach kulinarnych; Zajmuje się badaniami nad: historią jedzenia, antropologią jedzenia, prognozowaniem trendów, dyplomacją oraz turystyką kulinarną, marketingiem miejsc i marką narodową.

Jeszcze raz serdecznie zapraszamy!

» Zobacz wszystkie aktualności » Przejdź do strony głównej

eu-mainlogo

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.
Cel i efekt operacji: sprawne i skuteczne wdrażanie LSR
Nazwa operacji: Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji
Strona internetowa opracowana przez Stowarzyszenie Turystyczne Kaszuby
Instytucja Zarządzająca PROW 2014–2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Materiał współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020