Serdecznie zapraszamy na konferencję poświęconą Marce Szwajcarii Kaszubskiej. Podczas spotkania postaramy się pokazać co już osiągnęliśmy i wspólnie zastanowimy się, jak sprawić, aby nasza marka stała się jedną z wiodących marek lokalnych. Przyjrzymy się, jak to robią w innych regionach i jakie walory możemy wykorzystać w kreowaniu naszej marki. Od ponad 7 lat podejmujemy działania służące budowaniu tożsamości regionu w oparciu o Markę Szwajcarii Kaszubskiej, która bazuje na związku z regionalizmem kulturowym i wysokich walorach przyrodniczych. Wiele już osiągnęliśmy, ale z pewności wiele jeszcze wciąż przed nami.
Termin: 5 września 2024 r.
Godziny: 11.00 – 14.00
Miejsce: Kartuskie Centrum Kultury
PROGRAM konferencji:
- Rozpoczęcie konferencji Wojciech Okroj Prezes Stowarzyszenia Turystyczne Kaszuby
- „Esencja marki Szwajcarii Kaszubskiej: Od idei do rozwoju – główne wyzwania i perspektywy w budowaniu i komercjalizacji silnej marki turystycznej” – Jacek Debis
- „Kultura kulinarna jako narzędzie promocji regionu” – Dr Magdalena Tomaszewska – Bolałek
- „Szwajcaria Kaszubska w Nowych Mediach – jak zbudować atrakcyjny produkt turystycznych w przestrzeni Internetu” – Rafał Czajka
- „Jak umieć się chwalić? czyli jak ,,myśleć” obrazami i tekstem, żeby zachęcić odbiorców do przyjazdu” – Jakub Porada
- Podsumowanie konferencji
Zaprosiliśmy znakomitych prelegentów:
- Jakub Porada – dziennikarz, podróżnik, autor książek; od stycznia 2012 prowadzi codzienny serwis Express w TTV, a także podróżniczy cykl Porada na weekend w Travel Channel. Od 2019 prowadzi program telewizyjny emitowany przez Travel Channel Porada na wakacje. Jest autorem ośmiu książek o tematyce podróżniczej;
- Jacek Debis – ekspert ds. strategii i brandingu miejsc; ekonomista, od 2009 roku dyrektor projektów strategicznych w Agencji Rozwoju Gdyni, od 2011 roku z ramienia urzędu miasta opracowuje i koordynuje program festiwalu Weekend Architektury w Gdyni, współautor m.in. Gdyńskiego Szlaku Modernizmu oraz koncepcji funkcjonalnej InfoBoxu;
- Rafał Czajka – ekspert w zakresie wizerunku w Internecie, specjalizuje się w dziedzinie zabezpieczenia punktu styku użytkownika z marką, produktem czy usługą. Absolwent i wykładowca w Sopockiej Szkole Fotografii. Ekspert Fundacji Firm Rodzinnych z Poznania. Współwłaściciel Studia Graficznego Spectro, Agencji Tratva oraz portalu internetowego Esopot.pl – Dzień Dobry Sopot. Wykładowca w WSAiB w Gdyni na kierunku Marketing i PR w Internecie.
- Dr Magdalena Tomaszewska – Bolałek – orientalistka, badaczka kultury kulinarnej, dziennikarka, kierowniczka Food Studies na Uniwersytecie SWPS i autorka książek o tradycjach kulinarnych; Zajmuje się badaniami nad: historią jedzenia, antropologią jedzenia, prognozowaniem trendów, dyplomacją oraz turystyką kulinarną, marketingiem miejsc i marką narodową.
Jeszcze raz serdecznie zapraszamy!